Loading
SEO NAME
Branding. Web design. Advertising.

Don Sol premium

Concepte

La necessitat de mostrar un producte diferenciat, amb la gamma de Don SolPremium, ens va fer plantejar una estratègia de màrqueting amb un packaging per promocionar la fruita d’os de temporada -préssecs i nectarinas-, en més de 200 supermercats Caprabo.

Al dors de la caixa apareix una recepta ­–d’una col·lecció de 4-­­­ del joveníssim xef mallorquí Andreu Genestra, posseïdor de una estrella Michelin gràcies al seu bon fer culinari al capdavant de els fogons del seu encantador restaurant homònim a l’hotel ‘Predi Són Jaumell’, a Capdepera (Mallorca). Aprofitem la tendència del mercat en la cuina i la creixent fama dels xefs espanyols per donar forma a tota la promoció.

A l’interior del packaging es ofereix un drap de cuina estampat amb divertits missatges protagonitzats per fruites, amb les il·lustracions –en una col·lecció de 2 draps- de la dissenyadora lleidatana Magda Cano. El protagonista de tots dos dissenys és la fruita d’os, raó de la campanya, a la qual es dóna vida en dues situacions diferents amb tocs d’humor.

Els dissenys de Magda Cano lligats a les receptes de cuina d’Andreu Genestra, cadascun dels quals incloïa almenys un ingredient de fruita d’os a triar, donaven forma i profunditat a una campanya de promoció que no es basava simplement en el simple fet de regalar un objecte de marxandatge. Volíem proposar tot un concepte que seguís un discurs basat en l’actualitat del mercat com és la cuina i un estil de dibuixos en els draps de cuina de traços infantils. La promoció va respondre a la perfecció multiplicant per 5 les vendes.

Web

Projecte web creat per a la promoció
donsolpremium.com

Crèdits

Il·lustració   Magda Cano
Disseny   Sr. Pink
Disseny web  Sr. Pink